Poczekalnie to ważne, wysoce funkcjonalne przestrzenie w Twoim biurze, witające klientów, przyjmujące dostawy i działające jako twarz Twojej organizacji i marki. Oto jak zrobić właściwe wrażenie dzięki wyjątkowym firmowym meblom biurowym i projektom recepcji, od specjalistów w dziedzinie współczesnych wnętrz biurowych.
1. Uderzająca i funkcjonalna recepcja
To powinien być największy i najbardziej przyciągający wzrok mebel w poczekalni, dlatego ważne jest, aby był to wysokiej jakości element oświadczenia, który jest nie tylko funkcjonalny dla Twojego personelu, ale łatwy do zauważenia przez każdego gościa.
Dzieje się tak, ponieważ recepcja jest pierwszym punktem kontaktu z każdym gościem, sprzedawcą, dostawcą i klientem. Chcesz, aby osoby, które nie były wcześniej w Twoim biurze, zauważyły ją zaraz po wejściu i wiedziały, że trafiły we właściwe miejsce.
Recepcja powinna być dopasowana do wielkości poczekalni, jej funkcjonalności (ilu pracowników recepcji potrzebujesz, ich wyposażenia, komputerów, itp.) oraz charakteru Twojej branży i marki.
2.Wygodne, wspierające siedzenia
Dobre siedzenia są niezbędną cechą poczekalni i powinny być zaprojektowane i dostarczone zgodnie z ruchem w przestrzeni, średnim czasem oczekiwania dla gości, higieną i estetyką Twojej marki. Współczesne meble biurowe pomysły na siedzenia w poczekalni obejmują siedzenia z poduszkami podtrzymującymi, siedzenia, które są łatwe do czyszczenia i mogą przyjąć dobrą ilość zużycia oraz siedzenia, które są modułowe i zróżnicowane.
Chcesz zgrupować swoje siedzenia w oparciu o klientelę też. Na przykład, goście biura prawnego mogą chcieć prywatności, gdzie mogą pracować lub przeglądać dokumentację podczas oczekiwania, biura medyczne chcą klastrów, gdzie ludzie mogą społecznie dystansu lub siedzieć z młodych członków rodziny, a obiekty spa chcą siedzenia, które jest wygodne i luksusowe.
3. Organizacja i przechowywanie
Istnieje kilka rodzajów potrzeb organizacyjnych i magazynowych, które powinny być spełnione w poczekalniach. Może to obejmować wieszaki na płaszcze i parasole, przechowywanie dostaw, miejsce na akta i dokumentację, a nawet powierzchnie dla klientów do pracy z łatwością. Ponownie, jest to specyficzne dla rodzaju biura, które prowadzisz.
Wiele firm korzysta z przestrzeni nie tylko w celu zapewnienia miejsca dla klientów lub klientów z umówionymi spotkaniami, ale także do sprzedaży i prezentacji produktów (klinika weterynaryjna, spa i salony piękności, itp.) lub do prezentowania własnej oferty poprzez broszury, czasopisma, modele skali i literatury - z których wszystkie muszą być wyświetlane i przechowywane prawidłowo.
4. Kawa i przekąski
Dla firm, które szukają sposobów na wyróżnienie się i okazanie odrobiny dodatkowego uznania swoim klientom i gościom, stacje z kawą i przekąskami są niezbędnym wyposażeniem recepcji. Czyste, dobrze zaopatrzone stanowisko z przekąskami jest doskonałym dodatkiem do każdej przestrzeni i powinno być zaopatrzone w smakołyki, które przemawiają do Twoich klientów, niezależnie od tego, czy jest to coś słodkiego dla dzieci, kawa jakości baristy dla profesjonalistów, czy zdrowe smoothie i soki dla osób dbających o zdrowie, powinny one współgrać z ofertą Twojej marki i rynkiem docelowym.
5.Stanowiska i akcesoria higieniczne
Ponieważ recepcje są pierwszym punktem kontaktu między gośćmi a personelem, wyposażenie higieniczne ma kluczowe znaczenie. Obejmuje to nieprzepuszczalne ekrany pomiędzy personelem a gośćmi, stanowiska do odkażania i chusteczki dezynfekujące dla gości i klientów, sprzęt ochrony osobistej dla personelu oraz jasne, oznakowane instrukcje, które pokazują, że Twoja organizacja dba o zdrowie gości i personelu w czasie pandemii.
Jeśli masz stację z przekąskami lub kawą, ważne jest, aby była ona odgrodzona i zarządzana przez członka personelu, aby zapewnić, że jest utrzymywana w higienie i odkażana podczas użytkowania.
High-Impact, wysoce funkcjonalne przestrzenie recepcji zaprojektowane przez korporacyjnych specjalistów mebli biurowych w NJ
BE Meble jest wiodącym dostawcą mebli i projektów dla współczesnych wnętrz biurowych, z kawiarni i miejsc pracy do obszarów recepcji i sal konferencyjnych. Zapewniamy również higieniczne, ochronne wyposażenie biurowe i korporacyjne meble biurowe, aby pomóc zapewnić zdrowie i produktywność w przestrzeni. Oprócz projektowania i wyposażania nowych przestrzeni biurowych, zapewniamy recykling mebli, aby wspierać zrównoważony rozwój Twojego projektu. Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług i wyposażenia współczesnych wnętrz biurowych.